پردمه بهشت بهرستاق
در این روزگار ماشینی که همه آدم ها با سرعت از کنار هم سبقت می گیرند رفتن به جایی بکر و دست نخورده در دل طبیعت هدیهای الهی و ارزشمند است، پردمه همان جایی است که جز صدای پای باد نوای دلنشین چراگاه و رقص سبزینه ها چیز دیگری با خود ندارد. این مناظر در کنار آبی که از دل کوه ها سرچشمه می گیرد یعنی آسایشی به وسعت آسمان .
ادامه نوشته
عکس و گزارش : حسین آدوسی
۱۷/۵/۱۳۸۸
+ نوشته شده در شنبه هفدهم مرداد ۱۳۸۸ ساعت 14:57 توسط .
|
گروه کوهنوردی فرهنگسرای بهمن در سال 1374 با همت عده ای از علاقه مندان به طبیعت تأسیس گردید.واز سال 1386 به عنوان زیر مجموعه کانونها و تشکلهای مردمی شهرداری تهران به صورت نهادی مردمی ، غیردولتی و غیر انتفاعی با هدف گسترش فرهنگ کوهنوردی و طبیعت گردی در بین آحاد مردم به فعالیت خود ادامه می دهد .حاج محمدعلی تاجبخش ازسال 86 به مدت دو سال دبیر کانون بودند. از تاریخ 89/11/3 آقایان اکبر محمدی، عبدالله هاشم زاده، قدیر جهاندیده و خانم نازنین یغمایی هیئت مدیره و آقای مجید حسین پور دبیر کانون می باشند.