سنگان
گزارش سنگان 89/10/10
با سر پرستي آقاي يزداني ساعت حركت 5:10 بامداد با ذكر صلوات از درب شرقي فرهنگسراي بهمن حركت كرديم. ازجاده امام زاده داوود نرسيده به كن ازسه راهي سنگان وارد جاده سنگان شده وساعت 6:20 به روستاي سنگان بالا رسيديم وبعد از خواندن نماز باكمي تمرينهاي كششي خودرابراي پيمودن مسير آماده كرديم.
از جاده شوسه كه جديدا با تكه پاره كردن تن طبيعت زبان بسته ايجادشده ادامه مسير داديم .پس ازرسيدن به دوراهي به نام دو آب به طرف آبشار سنگان رفتيم. ساختار قسمت جنوبي رودخانه بيشترسنگي است واكثرباغات سيب، آلبالو، گيلاس وگردو سمت شمالي رودخانه كه بيشتر خاكي است ايجاد شده اند.
+ نوشته شده در شنبه هجدهم دی ۱۳۸۹ ساعت 11:26 توسط . . . همنورد... غیرفعال
|


گروه کوهنوردی فرهنگسرای بهمن در سال 1374 با همت عده ای از علاقه مندان به طبیعت تأسیس گردید.واز سال 1386 به عنوان زیر مجموعه کانونها و تشکلهای مردمی شهرداری تهران به صورت نهادی مردمی ، غیردولتی و غیر انتفاعی با هدف گسترش فرهنگ کوهنوردی و طبیعت گردی در بین آحاد مردم به فعالیت خود ادامه می دهد .حاج محمدعلی تاجبخش ازسال 86 به مدت دو سال دبیر کانون بودند. از تاریخ 89/11/3 آقایان اکبر محمدی، عبدالله هاشم زاده، قدیر جهاندیده و خانم نازنین یغمایی هیئت مدیره و آقای مجید حسین پور دبیر کانون می باشند.