آبشار حقیقت - قله واریش 89.8.14
گزارش برنامه : علی عسگری
ادامه نوشته
قله آن بالاست .آن بالا سرزمین صداقت وپاکی هاست . ... لذتش مادی نیست در آنجا هیچ کس نیست جز یگانه ؛ تماشاچی نداری ؛شاید فرشتگان برایت کف میزنند ! هر چه راه صعب العبورتر و قله بالاتر، لذتش بیشتر و ماندگارتر...
توصیه می کنم حتما حتما حتما ...گزارش کامل را در ادامه مطلب بخوانید.
+ نوشته شده در سه شنبه هجدهم آبان ۱۳۸۹ ساعت 19:6 توسط . . . اشرف گچلو... غیرفعال
|

گروه کوهنوردی فرهنگسرای بهمن در سال 1374 با همت عده ای از علاقه مندان به طبیعت تأسیس گردید.واز سال 1386 به عنوان زیر مجموعه کانونها و تشکلهای مردمی شهرداری تهران به صورت نهادی مردمی ، غیردولتی و غیر انتفاعی با هدف گسترش فرهنگ کوهنوردی و طبیعت گردی در بین آحاد مردم به فعالیت خود ادامه می دهد .حاج محمدعلی تاجبخش ازسال 86 به مدت دو سال دبیر کانون بودند. از تاریخ 89/11/3 آقایان اکبر محمدی، عبدالله هاشم زاده، قدیر جهاندیده و خانم نازنین یغمایی هیئت مدیره و آقای مجید حسین پور دبیر کانون می باشند.